Tema: Re: ekologiskas karpis maximoje ir kiti ekelogiskumai
Autorius: Budulis
Data: 2010-09-06 22:50:02
ekologiskas... hmm...
a ka tai reiskia ? tyram vandenyje uzauges ? vandens augalu kombikormu
sertas ?
nzn... cia nebent maximos sauksmas.
uz nemune nusauta ir isrukyta karpi ar sama, kns po 30 lt uz kg zmones moka
net nesiraukydami.
labai abejoju ar maksimoj ten kas ekologiskesnio gali but uz zuvi uzaugusia
naturalioj aplinkoj.

nu bet cia dde Povilas zodi turetu tart.