Tema: Re: Danutes vaflinis pyragas maksimoje sugedes :(
Autorius: monaxas
Data: 2010-09-04 11:45:59
Uhu, aš prieš juos balsuoju savo pinigais. Nekeliu kojų maksimon ir vengiu VP grupės produkcijos.

"shimtas kinieciu" <tehdrama@gramar.nazi> wrote in message news:i5jolq$i9b$1@trimpas.omnitel.net...
pyktis nei keistas nei nepagrystas. salygotas tuom kaip tie xxxai elgesi su
tiekejais, su pirkejais, su darbuotuojais, su partnereis, etc su belenkuom.
tai kaip krautas pradinis kapitlalas ir bjeuri arogancyje... toks ugninis
kugelis tik baisestneis mastialeis... vienzo nemalonus tipai ;)