Tema: Re: Danutes vaflinis pyragas maksimoje sugedes :(
Autorius: nope
Data: 2010-09-01 11:17:04
na taip is tos puses tu teisus. vp market ytakoja LT istatymus. ir jie
nera tikrai geri zmones, jie tiesiog daro bizni.

BET, as manau  - ne cia saknys. Tu cia kibini jau rezultata/pasekmes bet
ne priezasty. Visose kapitalistinese valstybese tas pats - ar tai yra
amerika, ar uk, as dar kas - labai nedidele zmoniu grupele, turi visus
pinigus ir praktiskai valdo saly. Nei mes cia prie ko, nei maxima cia
prie ko, tiesiog esant terpei tokiem monstram kurtis - jie ir kuriasi.
Ne vieni tai kiti butu.

O matai monstru etiska elgesi lemia, valstybes kurioje tai vyksta
kultura ir etnines charkterio ypatybes. Kadangi 98% zmoniu darytu taip
kaip daro maxima, tai ji tai ir daro, o visi kiti tai priima kaip
savaime suprantama dalyka.
Plius neturime mes zmoguas teisiu tradiciju cia, nemoka zmones nei
kovot, nei yra kam ju gint normaliai.

Zodziu mano pointas tau, kad kvescionuoji tu cia virsuneles, o judint
reiketu saknis :)