Tema: Re: Miltai
Autorius: SMart
Data: 2010-09-24 12:56:34
Šiaip pirkaliodavau po 10 kg iš ūkininko, bat tas nebeatveža. Tie 10 kg
staigiai susivalgo, nes per dieną suvartojam 1/2 kepalo namie keptos
duonos (400 g. miltų). Grubiai skaičiuojant 4 d 1 kg. Taip išeina 25 kg
= 100 d. Labai užknisa tuos miltus po 2-4 kg kas pora savaičių iš
parduotuvės tampyt ir dar sekt kada pasibaigs ...

M.