Tema: Re: Miltai
Autorius: bzik
Data: 2010-09-24 11:44:33
blokadiniais laikais kruopas iskaitindavom orkaiteje, o tada pildavome i trilitrius ir uzdengdavome plastikiniu dangteliu. Kaitinant kandziu uzkratas iskepa, kruopu dregme isgaruoja, kas leidzia jas kazkuri laika islaikyt nesuplekusias. Bet dabar tuo neuzsiimciau. Svarstem sutaupyt ir paimt maisa miltu duonkepei. Visgi sveika nuovoka sake, kad is to daug naudos nebus.

"sonca" <anzelmas@matutis.lt> wrote in message news:i7hm9m$bhk$1@trimpas.omnitel.net...
> Kaip tas kandis išnaikint? Yra pas mane užsiveisę, nežinau ko besiimt, jau
> taip visas kruopas išmečiau.
>

> "SMart" <strazdaitisNoSpAm@gmail.com> wrote in message

>>> atskrist). Prieš kelis mėn. buvau paėmus 20 kg miltų ir grūdų mišinių iš
>>> Malsenos. Po mėnesio beveik viską mečiau lauk, nes kandžių milijonai