Tema: Re: Kur pirkti "tushonke"?
Autorius: trickyvic
Data: 2010-09-02 21:53:45
Nezinau kaip kiti man tai labi baisiai skanu isvirti makaronus ragelius
( tiks ir kitokie ale man anie gardziausi), po to i tuos makarus
suversti tusonke gerai ismaisyti ir leisti taip pastoveti kad viskas
gerai pasiltu...
As tusonkes i grikius nedeciau man grikia ituri buti klasikiniai, birus
daug druskos keptas svogunelis su lasinuku ir krislelis sviesto