Tema: Re: Kur pirkti "tushonke"?
Autorius: Arj
Data: 2010-08-24 12:12:11
is isbandytu - gerai maximoj 400g pakuotes be popierines etiketes (ant virsaus kazkas juodai atpsausdinta)- pigu ir
valgoma;
Labai gerai suejo norfoj pirkti vistienos skilviai stikliniuose indukuose - atrodo kaip tikra tusonke, tokie stikliniai
indukai po 400g
virsus dengtas popieriumi su gumele. Buvo analogisku tos pacios firmos "jautiena su grikiais", "vistienos sirdys" etc -
bet neragauti (isvaizda nesuzavejo), o va skilviams dedu riebiu +. Ir labai skanu, ir skonis kaip tusonkes, kiek mesos
madosi dar parduotuvej :)
Tiesa, juos siltus valgyti ejosi kur kas skaniau nei is saldytuvo istrauktus :)
Dar is ragautu visai patiko "kapotas kumpis" - visai paprasta etikete, mesos tik 55% (!), bet mano nuostabai visai geras
skonis (matyt chemijos nepagailejo). Kiti is tos serijos visai nezavejo del sudeties (is serijos odeles 20 %, lasiniai
10%, subproduktai 20%, mesos 1%)
Dar is testuotu bandyta troskinta jautiena tokiuose tamsiai raudonos etiketes indeliuose (ju visa serija yra su elniena,
serniena, kalakutiena/ stirniena etc) - tai visiskas brudas (nors kainavo brangiausia, maximoj 6lt uz 240g).
Dar jei yra valganciu zuvi - tunas gabaliukais (ne smulkintas) konservuotas gerai sueina su majonezu ir duona.