Tema: Re: Kur pirkti "tushonke"?
Autorius: Povilas
Data: 2010-08-28 17:02:04

"bbd" <b@b.d> parašė naujienų news:i4vt3h$tg1$1@trimpas.omnitel.net...
> Norisi normalios jautienos ar kiaulienos "tushonkes", be jokiu E ir kito
> sh... Vien mesa, druska, prieskoniai (kaip pries 10 metu dar parduose
> budavo)

Rudaminos turgus uzverstas baltarusiskom tusonkem. Dalis ju yra stiklineje
taroje, bet tas pats produktas yra ir metalinese dezutese. Paciam ragauti
neteko, bet seimai buvau nupirkes , tai liko patenkinti ju skoniu. Kaina?
Nepasakyciau,kad ypatingai patraukli butu, nes is kart kilo mintis,kad
reikia pirkti autoklava, kiaule ir paciam gaminti.

P.S.Nezinau pigu ar brangu, bet pries savaite pazystami pirko kiaule kazkur
prie Sirvintu, tai uz gyva svori mokejo 5,5 lt/kg. Uz papildomus 20 lt
kiaule supjauste norimais gabalais.