Tema: Re: Konservavimas be cukraus
Autorius: ALORA
Data: 2010-07-15 11:13:06
nu čia skonio reikalas tas medus... Mano skoniu, valdyti medų su kažkuo yra
ir medaus, ir to kito produkto skonio gadinimas. ir cukraus meduje nė kiek
ne mažiau, nei cukruje, todėl keisti cukrų medumi iš esmės jokio gėrio nėra
:) Kalbama apie visai becukrę gamybą ir vartojimą šiuo atveju.
mėlynes užsukdavo tais geltonais dangteliais, ne su sriegiu, ir ne
plastikiniais