Tema: Re: Konservavimas be cukraus
Autorius: Dautarte
Data: 2010-07-14 16:38:05
O tas cukrus kam? Juk saldiklyje uogos ramiai lauks savo valandos ir
nesuges. Pasaldinti galima jau isemus pagal skoni ir poreikius - juk i
skiritngus patiekalus skirtingo saldumo vaisiu reikia. O ir vietos maziau
uzima - kam cukru saldyti? ;)
Klausiu rimtai, nes pastebejau, kad Lietuvoje (bent jau mano seimoje, pas
pazistamus bei visokiausias kaimynes - apie 90% pazistamu zmoniu) uogos
saldomos su cukrumi. I klausyma "Kam?" Niekas nemokejo paaiskinti, kam taip
daro. I argumentus "juk nesuges" atsako, kad zino, jog nesuges, bet... "Visi
taip daro, kad nesugestu" :D Tai ir idomu pasidare, is kur tokia praktika?
Kodel taip darote?