Tema: Re: Konservavimas be cukraus
Autorius: bzik
Data: 2010-07-15 08:01:17
ne visom dedam. Pvz. slyvas saldom be cukraus. O braskes, zemuoges, melynes iskart minimaliai (jei gerai pamenu paskutini karta pirktiem 4kg braskiu, supylem kiek daugiau nei puskilogrami cukraus) pasaldinam. Jos saldomos kazkiek sutrintos, todel kai pradeda atsilinet iskart imi sauksta ir kabini :)