Tema: Re: Kur gaut tikro mozarella ant LT ?
Autorius: ALORA
Data: 2010-06-14 13:54:24
nene-taiptaip :)
visų prima, dėl skonio nesiginčijama, o antra - valgymas ir gėrimas yra
daugeliui ritualai ir jiems svarbu viskas - aplinka tame tarpe. Man pvz.,
skani kava yra šiltą rytą terasoje su naktiniais ir šlapia galva :) Visais
kitais atvejais skanios kavos turi italjaškinas už kampo. arba graikas už
dviejų kampų. Aišku, galima išsivirti kavos ir namie, nu bet tai banalu...