Tema: Re: Kur gaut tikro mozarella ant LT ?
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-06-13 14:29:28
Nu nezinau, bet nusipirkau Italijoj pardej tos pacios rusies Gorgonzolos
is tokio pacio rutulio atpjove, nu zodziu viskas kaip ir taip pat turetu
but, ir she tau - ten skaniau valgesi man nors tu ka.....
Tiesa sakant ir viskis Airijoj skaniau geriasi ir Ouzo Turkijoj... nu ka
cia bepridursi.... :)

--
MaRiUs

Kaunas