Tema: Re: Truputi pasigirsiu ;)
Autorius: Gintas
Data: 2010-05-28 16:53:34
Vejai kazkokie! Buten, kad tau reikia isivaizduoti, kas butu, jei tavo sklype kokie cigonai isikurtu! Jei tai isties tavo sklypas, kreipiesi i valdzia, kuri lupdama nuo taves mokescius, turi ir tam tikru galiu, sutvarkyt tuo cigonus. O jei tvarkos negali ivesti -vadinasi tai ne valdzia arba tavo sklypas jai giliai px. . Viskas! Jeigu as gyvenu Kaune, as nenoriu , kad gaudydami teisejo zudika, valdzios atsiusti tankai subombintui mano nama, nusautu mano teva ir paliktu mane be geriamo vandens ir elektros visa miesta. Lai gaudo ir sodina tuos , kurie nusove ta teiseja.  O nagrinejamu atveju-miesto gatvemis vazinejo tankai, jie saude, zuvo niekuo deti civiliai, griuvo namai. Ar tuo vis dar abejojama?