Tema: Re: Truputi pasigirsiu ;)
Autorius: Gintas
Data: 2010-05-17 17:41:16
labai panasiai pasiteisino kazkurios afrikos valstybes vadovas, nugalabijes simtus tukstanciu saviskiu. Aplinkiniai nesikiso, mat tai valstybes VIDAUS reikalas. Iki siol tokiu dalyku apstu. Aplinkiniai svarsto, notas raso, ikalbineja, o zmones tuo tarpu zudomi. Ar suvoki, kad rusu kolana dar tik keliavo, o civiliai zmones jau buvo zudomi?Kad tai buvo suplanuota operacija, kuriai buvo ruostasi , kuri turejo savo kodini pavadinima ir apibreztus tikslus? Kazin kam ta skruosta pats butum buciaves, jei butum gyvenes tuose pastatuose i kurios saunus gruzinu kariai atidenge ugni. Jei tavo seima butu zuvusi po griuvesiais, pasauliui vis kalbant, kad reikia Gruzijos prezidenta paprasyt nutraukt ugi, o tuo tarpu sviediniai i tavo troba lekia. Daznas, tikriausiai sutiktu, kad lai gelbeja bet kas, KAI I TAVE SAUDO, bile gyvas tu ir tavo artimieji liktu. O stai kai saudo KAZKUR- galima ir neskubet, ramiai pasvarstyt, nota parasyt, uzsimint, kad negrazu taip elgtis.
 Atvare rusai ir nutilo suviai. Baigesi CIVILIU zmoniu mirtys. Islindo zmones is sleptuviu. Kuo xj? Negi reikejo posedziaut ir laukt , kol issaudys? Suda malt mes gudrus, kai saudo ne i mumis ir ne i musu trobas!

 Ir dar. Lietuva senai butu buvusi nepriklausoma, jeigu butu kas ryztingai isikises i  tukstanciu, nepatikimu,  lietuviu isvezima i sibira ar lietuviu partizanu saudyma miskuose. O gal esi patenkintas, kad niekas tuo metu niekas neisikiso i SSSR vidaus reikalus? Kad visi buciavosi su Stalinu, ir nesuko galvos pernelyg del mazos lietuviu tauteles? Stalinas irgi tikriausiai mane, kad lietuviai jam ant kilimelio sika :)))))))