Tema: Re: Truputi pasigirsiu ;)
Autorius: Gintas
Data: 2010-05-26 14:41:16
pasikartosiu-jeigu tavo teva nusautu priesais tavo nama, is atvaziavusio tanko, o tu tunotum rusyje, melsdamasis, kad namo sienos nesugriutu nuo tanko apsaudymo, tu vargiai kaltintum prezidenta (bet kuri). Pirmiausia tavo priesas butu tas, kuris paspaude gaiduka. O, kad gruzinai ten marsiravo ir saude-galima buvo per visus kanalus stebet, ne tik per rusu ......... Mane kiek siutas ima-sedi siltai, prikimstu pilvu ir isivaizduoji, kad sproginejantys sviediniai-xuinia. Tipo reikojo laukt, kol gruzinai patys nuspres nebesaudyt. Ar taip? Reikejo laukt? Atsakyk i i vieninteli klausima prasau.