Tema: Re: juoda arbata
Autorius: vnature
Data: 2009-02-20 18:52:26
"Arj" <root@ibm.com> wrote in message news:gn3vpl$fha$1@trimpas.omnitel.net...
> saip pastebejau skani yra juoda stambialape arbata be priedu.
> (na bergamote, jei neperdaug - toleruotina).
> Praktiskai bet kurio gamintojo. > Ir nelabai priklausomai nuo kainos - paprasta stambalape
> arbata uz 2Lt/100g pakelis geriasi kartais smagiau
> nei "rimta" is "skonio ir kvapo" uz 20 Lt/100g

he, as cia kaiptik irgi susimasciau kad reikia paragauti stambialapes. Ir netycia Norfoj uztikau paprasta kazkokia Tranquil BIG LEAF, Premium Quality tipo :D
Raso, kad Sri Lanka, 100g dezute kainuoja 99ct :D

nu paemiau. Ir maloniai nustebau, really !
Gal kas ragavot?
O kur dar stambialapes galima uztikt?

Prie to pacio dar viena klausima, mane kankinanti - visa malta kava pardose yra MEDIUM ROASTED. O kur rasti mazai ir stipriai skrudintu pirkt?