Tema: Re: juoda arbata
Autorius: Arj
Data: 2009-02-13 16:23:49
saip pastebejau skani yra juoda stambialape arbata be priedu.
(na bergamote, jei neperdaug - toleruotina).
Praktiskai bet kurio gamintojo. Va jei smulki - tada kaip pasiseks,
jei pakeliuose - tai isvis retenybe rasti skania :(
Va kad ir ta pati dilmah - jei stambialape - po 50g pakeliais
buna - viskas ok, jei smulki - nu kazkas ne taip.
Is smulkintos, tai tik indiska man gerai eina, tik jos labai
negausus pasirinkimas LT, bo LT beveik visas asortimentas is ceilono,
dar kinija kazkiek.

Saip aisku yra arbatos rusiu kur pas lapas neilgesnis nei 4 cm, is jos
stambialape arbata nesigaus, ale kazkaip
pastebejau jei stambus ir be saku- geriasi skaniai, jei ne - nu kazkas netaip.
Ir nelabai priklausomai nuo kainos - paprasta stambalape
arbata uz 2Lt/100g pakelis geriasi kartais smagiau
nei "rimta" is "skonio ir kvapo" uz 20 Lt/100g
Uzknisa su arbatzolem zaisti, ale skanios arbatos irgi norisi :)