Tema: Re: Kas cia sake, kad saldyta mesa blogis?
Autorius: RS
Data: 2009-02-19 18:37:42
As tai pats sau jau senokai pasidariau isvada, jog bet kokios mesos laikymas
sakdiklyje nepadaro jokio neigiamo poveikio skoninems savybems. Ar darau
steika is sviezios, ar is menesi saldiklyje prabuvusiuos jautienos, gaunasi
lygiai ta pati minksta ir to paties skonio mesyte - absoliuciai jokio
skirtumo. Gal mano skonis nepakankamai isvystytas ir neizvelgiu kazkokiu
kosminiu niuansu, bet manau 99,99..% zmoniu to skirtumo (jei jis aplamai
yra) tikrai nepajustu :)