Tema: Re: Kas cia sake, kad saldyta mesa blogis?
Autorius: Night
Data: 2009-02-19 15:49:37
Paskaityk 2009 02 07 posta "Saldyta mesa?", ir 2-a ir 3-ia komentarus. Man jie jau tada nesamoningi
pasirode, bet kol nepabandziau, nenorejau aiskinti, kad netiesa tai. Beje, bet kokia vista ar kiaule - tai
vienodai manau tai mesai, o va jautiena siek tiek "jautresne" manau mesa ir jai kietai buti yra daugiau
sansu, todel ir suabejojau ar po menesio, praleisto saldymo kameroje nebus isblese jos gerosios
savybes.