Tema: Re: Restoranas vestuvėms
Autorius: Nuotaka
Data: 2009-02-19 18:09:08
Dėkui už nuomonę, jei tekėčiau antrą kartą, tai vienareikšmiškai rinkčiausi
turbūt kelione, o dabar vestuvės pirmos (tfu tfu tfu tikiuosi ir paskutinės)
ir man tikrai malonu bei norisi tai paminėti su artimais žmonėm, tėvais,
seneliais, draugais.. čia kaip kam, kam giminė prievolė, tai be abejo, ir aš
siūlau rinktis kelionę ar galų gale paslapčia susituokti :) nesu įpareigota
nieko kviesti, kviečiu tik tuos kuriuos noriu matyti, tai gal kitaip ir
žiūriu į tą reikalą, dėkui už kitus pasiūlymus :)