Tema: Re: Restoranas vestuvėms
Autorius: Nuotaka
Data: 2009-02-19 14:52:48
Dėkui visiems atsakiusiems, tiesa sakant tas kelias pagrindines vestuvines
vietas mes apžiūrėjom, ir mane, kaip būsima nuotaką labiausiai visgi nuvylė
Verkiai, tiek kainos tiek ką jie už tą kainą siūlo santykiu :) Bet kitiems
kiek žinau labai patinka ten, kol kas apsistojome ties Csarda, kokie
atsiliepimai? Na ir reikės pasidomėti Kalvarijų1 :) Ačiū, šitos dar
nežinojau vietos. O dėl uždarymo, Linai, kiek domėjausi, dar niekur
nepasakė, kad nedarytų, visgi šiais laikais matyt garantuotos pajamos
svarbiau :) Nors mes gal į tuos super rimtas įstaigas ir neskambinome :)
Nežinau. Na dar kartą labai ačiū.