Tema: Re: Sriubu pasaulis Akropolyje
Autorius: Povilas
Data: 2010-03-31 14:00:16

"SMart" <strazdaitisNoSpAm@gmail.com> parašė naujienų
news:mn.fae77da3f0fec6be.0@gmail.com...
> Būtent. Žinoma galima sau pasakyt "Mano kojos ten daugiau nebus", bet juk
> galima ir apie kitus pagalvot, kad kitiems taip kaip man nebūtų

As kaip paklausau atsiliepimu, tai vis labiau isitikinu, jog musu
prekybininkai prarado bet kokia geda. Jau bent apie pazystamus zmones
maniau, kad zmones su aukstaisiais issilavinimais turi kazkokia tai
savigarba ir pagarba kitiems, bet xren ten - atsidare mesos parduotuve, tai
desras ir desreles plauna ir tepa aliejumi. Kai pasaikau, kad taip noramlus
zmones nesielgia, tai pasake, kad niekas nedraudzia taip daryti, jei
galiojimo terminas yra nepasibaiges. Idomu, tik kur deda visas mesas kai tas
terminas pasibaigia? Ir kad tai butu vienetiniai atvejai - xren ten. Apie
tai pasnekejau su pazystamu is maisto ir veterinarijos, tai anas pasake, kad
mazesniu parduotuveliu personalas totaliai taip daro ir kol uz rankos
nepagausi, nieko neirodysi.
Visa laime, kad nesilankau viesojo maitinimo istaigose, o jeigu ir lankausi,
tai ipatingai retai ten valgau .