Tema: Re: Sriubu pasaulis Akropolyje
Autorius: Povilas
Data: 2010-03-30 12:50:41

"Arj" <root@ibm.com> parašė naujienų
news:hosgep$cbp$1@trimpas.omnitel.net...

> Na pagal atsiliepimus (pats net arti nebuvau), tai 14lt/sriuba - nu man
> tikrai nenesa
> i tai kad $ butu is apyvartos. Is kitos puses - "produktas" tikrai
> "nishinis", tai daug
> zmoniu speju ir uz pigiai nepritrauksi.

Matomai, todel sitas verslas jau senokai turi kita seimininka, o pats idejos
autorius tik pelnosi is idejos, senai suprates, kad dideliu pelnu is sito
verslo netures. Kaip sakoma, jis buvo pervoprohodcas ir laiku issieme
pinigus, kuriuos kartu su tevuku sugalvos kur reinvestuoti.

P.S.Ne paskutinis variantas, kad visas sitas versliukas, tebuvo noras
istraukti svetimu pigiu pinigu pradinei investicijai, o veliau nusigriebus
gretinele, padaryti "ciau".