Tema: Re: Sriubu pasaulis Akropolyje
Autorius: SMart
Data: 2010-03-30 14:02:43
Sriubinė - kaip įdėja, visai geras variantas, tik aišku 14 lt/samtis
labai jau nesąmoninga kaina. Populiarumas atsirastų jei produkto kainą
prilygintų poros kibinių arba maksiminio statybininkų paketo (keptas
viščiuko ketvirtis, balta mišrainė, bandelė) kainai. T.y. už kokius 5-6
lt geras kaušas sriubos + duona/bandelė. Juk sriubos lėkštės produktų
savikaina nesiekia lito ... Paprasčausiai nereikia ieškoti high end
prabangos kebebų lygio segmente ....