Tema: Re: Duona
Autorius: Dikiz
Data: 2010-02-15 14:08:32
mes paskutiniu metu perkam is ukininko (G.Klimavicius berods)duona ,kuria
pas save kepa,daro ir t.t. naturaliai rauginta ten viskas ir t.t. Labai
nebloga,atveza I namus.taipogi bulkutes visokias,naminius surius ir
t.t.Perkam is parduotuves tik tada kai neturim ju produkcijos nes tikrai
nebloga o kainos irgi geros.