Tema: Re: Kaunieciams (kepykla)
Autorius: Povilas
Data: 2010-02-10 14:34:18

"Arj" <root@ibm.com> parašė naujienų
news:hku39c$c7k$1@trimpas.omnitel.net...
> saip gal as pastoviai ant neteisingu kepykleliu uztaikau, bet kiek pirkau
> mazose kepyklelese, tai toks
> ispudis nuolat budavo kad viskas is vienos teslos kepama, pradedant
> batonais baigiant mazom bulkutem, skirasi tik forma ir idaras.

Vienas mano pazystamas pries kokius 9-10 metus bande ikurti koki nors savo
nuosava bizniuka. Kaip viena is ideju buvo pirkti mini kepykleles francize
is amerikonu. Kiek pamenu, tai ir buvo sneka apie tai, kad kartu gauni ir
teslos tiekima. Tai gal ir neverta stebetis, kad visi tie gaminiai yra gan
vienodo skonio , jei gauni vienos rusies tesla kaip baze?!