Tema: Re: Pica: kaip paruosti?
Autorius: Povilas
Data: 2010-02-02 14:58:48

"Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> parašė naujienų
news:hk96sc$mdn$1@trimpas.omnitel.net...
> Man tiesiog naminis skaniau nors tu ka. Ir zinau, ka i ji deda, o
> parduotuvinio sudetis nezinoma. Turetu buti pjuvenu pagal spalva ir skoni.
> Is normaliu produktu toks blogas nesigauna nors tu ka.

As pilnai tikiu ,kad tokiu budu pagamintas batonas-bulka yra skanesnis uz
parduotuvini. Bet pats nesiryztu isigyti duonkepes, o pagrindine to
priezastis- zinau,kad viena diena ji pataps eiliniu nenaudojamu aparatu
namie ir bus nugrusta I tolima kampa + mano seimai tai tikrai nereikia,kad
turetu kasdien sviezios baltos duonos, nes ir taip linke  buti panasus I
pagrandukus.
O stai ar galima teigti jog naudojame produktus normalius, tai as
nedrysciau - buvo gi anonsas kazkokios tai laidos,kurioje bus kalbama apie
"nuodingus" grudus is kuriu kepama duona. Ir pilnai tuom tikiu,kad kepykloms
giliai pxj is beicuotu ar nebeicuotu grudu malti miltus ir labai pxj kokius
riebalus deti- su gmo ar be jo. O kokios garantijos,kad parduotuveje perki
gerus miltus?