Tema: Re: Saltinio vanduo
Autorius: bzik
Data: 2010-02-01 13:44:26
na taip, nesivezam :) siaip toje vietoveje del kalvoto reljefo su vandeniu sunku. Suliniai gilus ir mazai vandens. Artimiausia sodyba geria upelio vandeni, kuris isteka is saltiniu us puskilometrio. Tad musu padetis su kokiu 2m3 pritekejimu per para (perteklius leidziamas i kudra) visai neblogas variantas. Kai turi - nevertini :)

Kalbant apie kokybe, tai mano jaunesniems kolegoms vanduo is 'Vilniaus vandenu' greziniu yra blogis. Jie maistui perka bambalius. Nors man rodos geriau kalketas, bet nuolat atitekantis vanduo, nei menesi sandeliuose ir PC salese stovejes. Jiems atvirksciai

"shimtas kinieciu" <theroyalwe@news.omnitel.net> wrote in message news:hk6e6v$c3o$1@trimpas.omnitel.net...
nu bet ir i sodyba vandens irgi nesivezat! ;)