Tema: Re: Paelja
Autorius: marukas
Data: 2010-01-28 21:18:33
Dekui, stiprus receptas, gal koki savaitgali reiks pabandyti :) Siam vakarui
nusibrousinau tai toki parastesni(netgi vistos nedejau, kerveciu papildomai
paemiau). Kartojo visi ! :) Bet cia gal del to, kad irgi to safrano paemiau
kaip marius rase... Nu to, kuris brangiau nei zole... kainuoja. Neturiu jau
linko po ranka tai ikopypastinsiu(sorry del copyright'u):

Vištienos

400g jūros gėrybių rinkinys
2 raudoni svogūnai
1 raudona paprika
4 skiltelės česnako
2 pomidorai (nulupti odeles ir išimti sėklas)
1 šviežia aitrioji paprika
puodelis plikytų ryžių (dėjau maždaug iš akies)
0,2g šafrano
druskos
pipirų
šviežių paustytų petražolių

atšilusias jūros gėrybes pakepinti kokias 4 min., išimti pasidėti į šalį. į
tą skystį (nuo jūros gėrybių jo lieka) dėti pusžiedžiais pjaustytą raudoną
svogūną ir pekepinti(irgi kokias 4min), tada sudėti juostelėmis supjaustytą
raudoną papriką (kepinti 4 min), po to dėti juostelėmis supjaustytą pomidorą
(be sėklų!), aitrųjį pipirą, pjaustytą česnaką, juostelėmis pjaustytą
vištieną, 0,1g šafrano. viską pakepinti 5-7min. Tada išimti viską į indą,
kur jūros gėrybės.

į keptuvę (aš neturiu tokios keptuvės kokios reiktų, tai toliau viską dariau
troškintuvėj) pilti aliejaus, sudėti nuplautus ryžius, šiek tiek juos
pakepinti, pilti vandens (sakoma, kad tris kart tiek kiek ryžių. bet man tai
būtų buvę per daug jo. aš pyliau mažiau), dėti vėl 0,1g šafrano, uždengti ir
virti 20min (kadangi vandens vis tiek po 20min dar buvo likę, tai ilgėliau
teko pavirt. nors ryžiai buvo išvirę ir po 20min). tada dėjau druskos,
pipirų, petražolių ir sudėjau prieš tai pasiruoštą mišinį (jūros gėrybes,
vištieną, daržoves). viską sumaišiau, ir dar 5min ant silpnos ugnies
palikau.

p.s. kai kas dar deda šaldytų/šviežių žirnių. ilgai galvojau ir galiausiai
nedėjau. (jūros gėrybių galima ir įvairesnių dėti (midijų/žuvies/daugiau
krevečių))