Tema: Re: kibinu receptelio
Autorius: Junda
Data: 2010-01-24 00:02:06
Užvakar kepiau pagal tokį receptą, gavos dieviški:

1 kg miltų (geriau karališkų, extra ir pan.)
400 g sviesto
300 g grietinės 30% riebumo
4 kiaušiniai
Druska

Įdarui:
1 kg kapotos kiaulienos (avienos neturėjom)
2 svogūnai
Šiek tiek kopūsto
Pipirai
Druska
Šiek tiek virinto vandens
50 g sviesto

Į miltus sudėjau suminkštėjusį sviestą, ištryniau, supyliau grietinę, 3
kiaušus ir 4to baltymą (trynį atsidėjau aptepimui). Išminkiau ir į
šaldytuvą valandai.

Per tą laiką paruošėm įdarą, viską išmaišėm. Kopūstą dėjau, nes taip
patarė senosios kibininės meistrė.

Iš tešlos padariau 26 (nu tiek gavos) kamuoliukų. Po vieną ėmiau,
paplojau, pakočiojau, kad maždaug apvalus gautųs blynas, į vidurį įdaro
įdėjau, kraštus užsukau. Visus dėjau ant niekuo neteptos skardos, tepiau
tryniu, sumaišytu su šiek tiek vandens, kad būtų skystesnis. Kepiau 200C
(kaitinimas iš apačios ir viršaus) 45 min. Gavos nuostabiai.

http://i269.photobucket.com/albums/jj62/Junda2/kibinai.jpg