Tema: Re: Q: lasisinis upetakis
Autorius: SMart
Data: 2009-12-29 09:09:25
Būtent. Tu geri švyturio alų o pirkai jį paimdamas iš lentynos su
užrašu "likerinis alus". Taip ir čia, tu valgai šlakį, šlakį valgai, o
ne lašišą, ne užėtakį ir juo labiau ne lašišinį upėtakį ar upėtakinę
lašišą .... :) no offence.

Kodėl pardavėjai išvedė naują žuvies rūšį? IMHO - elementarus
marketinginis reikalas. Paklausk žmogaus kas yra lašiša - sakys žinau.
Paklausk kas yra upėtakis - sakys beveik lašiša tik ne tokia didelė ir
ne tokia skani, paklausk kas yra šlakis - nemaža dalis paprasčiausiai
pagūžčios pečiais. O sudėjus į lentyną upėtakius, lašišas ir šlakius
pagal populiarumą pastarieji liks greičiausiai paskutiniai. Visada
galvojau jog naujas žuvis išvedinėja ichtiologai-biologai-genetininkai,
o pasirodo tuo užsiima xxx marketingo skyriaus žuvies poskyrio produkto
vadybininkas Aloyzas .... :):):)
Būtų pavadinę paprasčiausiai lašišomis, bet tada gautūsi pirkėjų
apgavystė, kaip prie bulvių užrašyti "rūkyta dešra", pavadinus
upėtakiu, niekas nepatikės, tai ir pavarė naujadarą, kad visi
patenkinti būtų :)