Tema: Re: Q: lasisinis upetakis
Autorius: RD
Data: 2009-12-28 20:00:31
Ponia irgi labai painiojasi tarp visiskai skirtingu zuvu
Siulau pasidometi kuo skiriasi Upetakis, Šlakis, Vaivorykštinis upėtakis
ir Tikroji Lašiša.Vikipedijos duomenu pakaks

Tada suprasite kiek painiavos jus parašyme.

Jei idomu tai lietuvoje sviezi pardavinejami Slakiai(juriniai upetakiai)
kurie yra is Baltijos juros.