Tema: Re: dėkui už patarimus dėl basturma
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2009-10-17 20:37:26
> tai kad iš aprašymo sprendžiant, tai ten nelabai basturma išėjo :) armenė,
> iš kurios pirkdavau šį produktą, iki mėnesio ją vytindavo. bet tai ne bato
> padas buvo, o tokia sodri mėsytė. nu bet gal ir tavo produktas zakuskei
> prie alaus gerai :)

na, nevarykim dievo į medį :)
Aš ir nesakau, kad gavos idealiai, tiesiog gavos, kuom aš ir pasidžiaugiau.
Tas tiesa, ties galais mėsytė perdžiūvo, bet aš ir norėjau labiau
padžiūvusios, kaip kad maximose pardavinėjo anksčiau, apysausę tokią, ne
tokią kaip kad rimi, iki etc pardavinėja vakuuminėje pakuotėje pjaustytą, ta
man nepatinka.
Ir išpjovą įtariu ne tą paėmiau, ir plonoka ji buvo, ir dar klaidelė-kita
buvo. Viską ištaisius gausis dar geriau nei dabar :)
O ir tai, ką dabar turiu - prie alaus - tiesiog puiku! :))

--
Pirčių įrengimas: www.tavopirtis.lt