Tema: Re: Del naviacijos
Autorius: Nevkurse
Data: 2014-11-03 10:16:01
Pabandziau sumest marsruta iki Austrijos - suskaiciavo per ~5 sekundes.
Skirtumo nelabai pastebejau nuo senos versijos. Ar kas pasikeite
naviguojant - nezinau, nebndziau dar. Siaip tu teisus - susishiko varda
greit ir jauciu, kad ilgam. Nafig reikejo skubet, turbut ir patys nezino.

On 2014-11-03 08:12, Nevkurse wrote:
> Ir is karto atsiprase, kad cia dar beta versija, renka dabar useriu
> pastabas ir pagal tai developins toliau softa. Biski nerimtai atrodo.
> Jei anksciau galejau rekomenduot Sygic'a, tai siuo metu nuo to
> susilaikysiu.

Jie ten durnaropių priėdė, ne kitaip. Užtenka paskaityti kas vyksta Play
storo komentaruose :) Vakar pažvengiau skaitydamas :) Paskui dar
pabandžiau sudėlioti mintinai žinomą maršrutą apie 14.5 km, suvesdamas
adresą, tai nulūžo beskaičiuodamas :) Dar taip nulūžo, jog liko įjungtas
gps modulis, o pats sygic per naują nepasileido be mobiliako restarto :)
Aina jie peklan! :D

Gerą vardą reik kurti metų metais, o sugriauti viską galima per kelias
dienas...

Žodž, kas nori tapti "už nebrangiai" beta testeriu, welcome, bet aš šitą
Š pašalinau ir grįžau prie senos versijos.