Tema: Re: Del naviacijos
Autorius: unce
Data: 2014-10-29 10:40:21
kas yra apytikslis namo numeris?

"neratoblogo"  wrote in message news:m2au5p$skh$1@trimpas.omnitel.net...

Eini i google play.
Legaliai ir nemokamai atsisiunti
Mapfactor navigator ir dziaugiesi.

Nemokamus zemelapius atnaujina kas savaite , o gal ir dazniau. T.y. jei
kur nors uzdaroma gatve - navigacijoje tai pazymima ir kitaip
perskaiciuojamas marsrutas.

O ir zemelapiu detalumas labai geras.

Vienintelis trukumas, kad  norint ieskoti keliones tikslo pagal tikslu
namo namo numeri reikia interneto.
Jei tinka apytkslis namo numeris - paieska veikia ir be interneto.

Esu naudojes ir turejes tom tom, igo ir dar daug ka, bet labiausiai
dziugina Mapfactor. Pilnai konfiguruojama, legaliai be jokiu nesamoniu
instaliuojama, yra lietuviu kalba (jei reikia), daznai ir paprastai
atnaujinami zemelapiai.