Tema: Re: Del naviacijos
Autorius: Sunday
Data: 2014-10-24 16:29:59
Na jei nedziugina ir nera galimybes pries keliones pradzia pasinaudoti
nemokamu inetu ir susidelioti destination pointus su namu numeriais,
tada perki mokamus produktus.

Mapfactor Navigator dazniausiai naudoju kaip papildoma/atsargini
varianta, kada nepatogu ar ner galimybes tampytis automobilini TomTom'a