Tema: Re: Pažintis su Android
Autorius: Rimas
Data: 2012-01-22 17:15:57
Manau pagrindinė bėda bus su ICS.
Su senesne (gingerbread) praktiškai jokių bėdų. Ir ko tu nori?
Kad išleidus naują OS praktiškai tik vienam telefone, visi apps'ai
stebuklingai pradeda puikiai veikt? Kaip ir minėjo - pasiskaityk kas
atnaujinta (apie apps'us čia) - pagrinde (Update/bug fixes for ICS).
Taip, kad nevaryk čia labai ant robotuko dar :)