Tema: Re: Pa
Autorius: padugne
Data: 2012-01-22 15:52:33
On Sun, 22 Jan 2012 15:42:56 +0200, PxYra wrote:

> apie ka ka o apie aplikaciju nelindima (tipo kaip krutai apsaugota OS)
> geriau patylet, nes butent visokiuose renginiuose IT saugumui skirtuose
> tai hakeriai butent Mac OS greiciausia nulauzia (perima OS kontrole),
> kalciausias cia Safari, ne jokia naujiena kad norint rimtiems dedems
> uzvaldyt kompa (pvz kompa paverst botu/spamo servu ar zombiu DDOS'ui)
> lengviausia ir greiciausia uzvaldyt Mac OS'us, cia ju paciu zodziais
> snekant.

Daug raidziu, vieni vejai. Tamsta atrodo neskiria 2 labai skirtingu
dalyku: elementariu bagu (cia tas 'apsaugojimas', hackeriai ir co) beigi
architekturiniu sprendimu.

Minedamas sandbox'a as rasiau apie architekturini sprendima, o tu kazka
pezi apie hackerius ieskancius bagu.

> padugne jauciu kai kalba apie Winmo tai turbut visada prisimena koka
> 5/6.1 winmo versija (na keista kaip jis dar nelygina kokio bubuntu
> naujausio su w95/98/w2k :DD as jei pvz kalbu tai apie winmo tai visada
> eis kalba apie 6.5.0.3 (WP7 kazkaip isvis nuline patapus ir nepupoliari

Baik gal karta tas nesamones, nemanyk kad niekas be taves to 6503 nemate.
Lygiai ta pati garuojancio shudo kruva kaip ir 5/6.1, IS ESMES ten niekas
nepasikeite. Tik kitas skinas.

Kasdiena turiu reikalu su visom WM versijom pradedant nuo WM2003 ir
baigiant minetu 6503.

> OS) kas link Android ir senesnes Winmo (6.5.0.3) tai man win pliusas
> multitaskingas, vizualinis panasumas detalese i desktopine OS, tie patys

Vizualinis pranasumas i desktopine OS tau pliusas? Jooo... cia galim
baigt diskusija.

--
kthxbai.