Tema: Re: Pa
Autorius: padugne
Data: 2012-01-22 12:29:07
On Sun, 22 Jan 2012 11:44:26 +0200, bat0nas wrote:

> Bet Android man nerealiai priminė mano WinMo :))) 1:1 sakyčiau.
> Aplikacijos nepasileidžia.
> Aplikacijos lūžta. Čia kalbu apie tas iš Market'o. Aplikacijos kažkokios
> apleistos.
> Neaišku kokiai raiškai padarytos.
>
> Totalus sandbox'as ir vargas.

Sandbox'as seip jau siuo atveju dziaugsmas. Tokie shudini appsai bent jau
su savim nenusinesa visko smartfono kaip kad nutinka maziau apsaugotose
sistemose tokiose kaip winmo.

> Naudojant built in funkcionalumą ir top notch aplikacijas.. dar dar
> galima viso to Š nepastebėti. Bet jei jau kažką darai/aiškiniesi daugiau
> - kuo giliau, tuo daugiau medžių.
>
> Susidariau nuomonę, kad, Android (kaip ir WM) - dlia pacanof :) iOS'as -
> visiems likusiems skystablauzdžiams :)))))

Seip tai visom OS pilna tokiu buguotu ir apleistu applikaciju, tame tarpe
ir iOS. Tiktai kas vercia jas rinktis? Tam gi yra ivertinimu sistema.

Tokie uzdari rutu darzeliai su 3 telefonu modeliais kaip iOS ar WP7
uztikrina tik viena: appsas formaliai pasileidzia ant TO momento OS
versijos ir TO momento hardwaro, kazka daro ir nenuluzta per pirmas 5
minutes. Dar kad akivaizdziai nelenda i sistema ten kur Apple to
neleidzia. Ir tai yra viskas.
Isleidus nauja iOS versija niekas appsu is naujo netikrina ir is marketo
nespardo. Taip pat niekas nespardo is marketo, jei appsas jau X metu
neatnaujinimas.

--
kthxbai.