Tema: Re: Need help!
Autorius: Caponi
Data: 2011-05-26 18:04:56
Su tapsnuku ne genijai, as norejau pasakyt, jei jie mazina vairuotoju su
telefonu prie ausies skaiciu, tada jie "atlieka" gera darba.
O siaip zinoma, bet koks uzsiemimas tiesiogiai nesusijes su automobilio
valdymu sedint prie vairo yra blogai, bet butent kalbejimas telefona viena
ranka laikant prie ausies yra viena didziausiu blogybiu, turbut 90% avariniu
ar siaip pavojingesniu situaciju, kurias sukele kas nors vadeliotojas
akivaizdziai per ziopluma buvo butent gandonu su ispustom akim ir debiliaku
prie ausies. Akivaizdu, kad nekalbant apie demesio atitraukima, automobilio
valdymui lieka tik viena ranka, su kuria reikia ir baranka sukiot, ir begius
junginet, ir posukius rodyt, nors pastarasis momentas pliurpaliams jau
dazniausiai lieka visiskai neikandamas... Bulkutes ir kava principe irgi ne
ka geresnis dalykas, tik jis dar, visa laime, musuose nera labai palites...

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi