Tema: Re: Need help!
Autorius: miegapele
Data: 2011-05-26 13:40:38
na kas liecia sms ir panasiai tekstu rinkima tai kiek diorgina. ieskojau
normlaus modeliuko su atskira normalia klava bet ten toki vaikiski arba
madingi. nors realiai nuo pirstu priklauso kaip ten su tekstu rinkimu. tiesa
teksta gali rinkti ir kai tel stacias. kiek mazesnes "knopkes" bet vieno
pirsto gana