Tema: Re: Need help!
Autorius: VNO
Data: 2011-05-26 17:39:09
o pas tave tik juoda ir balta ?
tik genijai su tapsnuku ir debilai su telefonu automobilyje?

as naudoju hands free.
bet ir telefona i rankas jamu vairuojant.
tai tipo as jau debilas?

jei norejai protingai apie sauguma pavaryti - tai uzdrausk (arba jau paminek) radija, kava ir pokalbius su keleiviais automobilyje.
nes dabar pasirodei kaip koks purvasklaidinininkas ir politikas-gandonas.

VNO