Tema: Re: Babes Dig BlackBerry and iPhone, Not Android
Autorius: Terpentinas
Data: 2011-02-25 10:27:42
Kaip tai nereikia, jei dirba pas tave 10 programų taskeris bus jau raudonas
ir androidas pradės nerealiai stabdyt, turiu gi galaxy s kasdien naudoju.
Reikia pripažinti, kad androidas šiaip nebloga os bet kolkas pagal savo
darbo greitį neprilygsta mac ui. Obulio querty gali maigyti vieną po kito
mygtukus jam jokio skirtumo, pas androidą pasitaiko strigimų ir tas užknisa.
Manau ant samsungo tableto tas turės labai jaustis, nes pvz obuolio querty
dirba lygiai taip pat greitai kaip ir tikri mygtukai. O tai yra pagrindinis
dalykas dirbant su tabletu.