Tema: Re: Babes Dig BlackBerry and iPhone, Not Android
Autorius: Terpentinas
Data: 2011-02-25 10:03:17
Dabar tiksliai nepasakysiu, bet itunes kiekviena irengini identifikuoja, o
tavo apple id prisimena. Kol kas mokamu programu nepirkau siunciausi tik
nemokamas bet kita savaite turesiu nauja kortele ir paziuresiu.
Teoriskai kaskur skaiciau, kad tavo pirktos programos legaliai turi veikti
visuose tavo irenginiuose, t.y ipade iphone, ir.tt jei jas palaiko
irenginiai, bet kaip bus paziuresiu, seniai nesinhronizavau iphono, reiks
rytoj paziureti.