Tema: Re: Telefonas
Autorius: darkalas
Data: 2010-11-07 08:39:57
Dizaineriai triusikus taip pat daro patrauklius akiai, o po to juos
sukisa i kelnes.. Kitaip tariant telefono, esancio svarko kiseneje
dizaino nelabai matosi... o kai kalbi, istrauki is ideklo ir gali
pasidziaugti dizainu :)

On Sat, 06 Nov 2010 17:19:57 +0200, Toxis wrote:

> na, nepagalvojau apie kitokius naudojimo ipatumus.. man shiaip labai
> durnai atrodo telefonai suvynioti I vystyklus, sukishti I kondomus...
> etc, kai dizaineriai lauzho galvas, kaip ji padaryt patrauklesni akiai,
> o ji vistiek paskui suvynioja I anklode, ar sukisha I gumini kondona:)
>
> "darkalas" <jkrujhfg@dfsdah.das> wrote in message

mob_telefon_priedai/100053579_75460_krusell_orbit_flex_for_for_htc_hd2.html