Tema: Re: Telefonas įsigytas - kur rast dėklą?
Autorius: Toxis
Data: 2010-11-06 17:22:32
skype'a reikia tiesiog ishsingoutint ir nuimt, kad kurtusi automatishkai,
jis zaraza batareika valgo kaip storas amerikiestis. Killeriu nenaudot,
ishsikelt, jei yra gimtas htc kill all appasas ir tik tam reikalui, kad
telefonas pradeda lagint nuo kokio nors durno apso sugybavimo, toliau
droidas pats rupinasi viskuo