Tema: Re: Telefonas įsigytas - kur rast dėklą?
Autorius: NicMC
Data: 2010-11-06 19:27:22
On 2010.11.06 17:22, Toxis wrote:
> skype'a reikia tiesiog ishsingoutint ir nuimt, kad kurtusi
> automatishkai, jis zaraza batareika valgo kaip storas amerikiestis.
> Killeriu nenaudot, ishsikelt, jei yra gimtas htc kill all appasas ir tik
> tam reikalui, kad telefonas pradeda lagint nuo kokio nors durno apso
> sugybavimo, toliau droidas pats rupinasi viskuo

Signoutintas puikiai sėdi toliau, netgi kilintas pasileidžia vėl...
Nutariau nekreipti dėmesio, kol neužsiimsiu baterijos valgymo tiuningu...
Ką tik sumečiau iGo MyWay, prasivėžinau Kaune - veikt veikia, iki
malonaus naudojimo toli toli... Ieškau navigono ir sygic.
Batarkė jau neatlaikė, padėjau kraut, nes updeito neinstalina, nu bet
tai ir maigomas buvo nuo 13 val beveik be sustojimo (info rodo daugiau
kaip 90% laiko su įjungtu ekranu).

Viskas aišku fun, bet SIM kol kas dar vis gyvena senam namuky - noškėj.
Tikiuosi rytoj pagaliau susitvarkysiu telefoną iki usable man asmeniškai
state...