Tema: Re: Samsung Spica i5700 fail
Autorius: padugne
Data: 2010-10-16 12:27:00
On Fri, 15 Oct 2010 23:25:42 +0300, ufonaut wrote:

> Bet nokia negerbia useriu su senom platformom. Nera jokio backward
> compatibility, marketo. Pvz senesniam symbiane (net nesuprantu as to
> hackerisko versijavimo, tai nezinau kokia versija, bet kur instalai yra

Tai kad praktiskai nei vienas gamintojas savo "senu" juzeriu negerbia,
toks jau tas trumparegis amerikoniskas-aziatiskas kapitalizmas.

Trumpalaike isimtis buvo Apple ir tai tik todel, kad jai rupejo prastumt
nauja platforma. Dabar gi ir ju pagarba po truputi tirpsta, nuo auginimo
po truputi pereinama prie melzimo. Visiskai zinoma ji neprapuls, nes apple
uzdirba ir ant appsu, todel yra suinteresuota "suderinamais" devaisais.
Bet tai jau kompromisas tarp pelno gaunamo is parduoto devaiso ir pelno uz
parduota appsa.

Jei sugryzt prie nokijos, tai butent todel ir rasiau apie "truputi
smartfona". Nes dabartinio symbiano perspektyvos tikrai nekokios ta
prasme, kad ilgas gyvenimas tokioje formoje kaip dabar nenusimato. Kas
neisvengiamai reiskia, kad busimi appsai nedirbs ant esamu devaisu ir
turbut atvirksciai. Cia net neskaitant to, kad visiskai neaisku kaip
toliau eisis paciai nokijai, firma siuo metu serga labai sunkia liga.

Bet tai neturetu buti problema zmogui, kuris karta susideliojes jam
trukstama funkcionaluma ta telefona vartoja butent kaip telefona. Sioje
sporto sakoje mano nuomone siuo metu nera nieko geriau nei noskes e
serija. T.y. mazas, plokscias, su hardwarine klaviatura, ilgu batareikes
laikymu, valdymu "neziurint", etc.

--
kthxbai.