Tema: Re: Samsung Spica i5700 fail
Autorius: padugne
Data: 2010-10-12 09:31:33
On Tue, 12 Oct 2010 09:03:11 +0300, Velkam wrote:

> kombinacija irgi neiseina ijungt. Apie ka galvoja samsungas darydamas
> tokius produktus as nesuprantu... Taigi klausimai, ar kam nors veikia

Na, zumzungui tai tipiska ir ne tik smartfonu pasaulyje. Jie be perstojo
triedzia naujaus modeliais, o "senus" (isejusius vos pries pora menesiu)
tiesiog palieka su visais ju bugais. Mano kontora del tos priezasties
zumzungu apskrtai atsisake.

> synchronizacija su PC ir 1.5 firmware. Ar yra isleistas 2.1 firmware
> musu regionui, jeigu kas naujinotes, kaip tai padaret? Bet kokie
> uzvedimai kelio welcome.

O nebandei tiesiog banaliai importuot VCF'u? Nezinau ar senas firmwaras
tai mokejo, bet 2.x labai mielai importuoja kontaktus is VCF kuriuos
galima sukraut i SD kortele.

--
kthxbai.